داده کاوان تتیس
تجربه ی آینده ای مدرن

درباره ما

شرکت داده کاوان تتيس با شماره ثبت 440787، با تکیه بر دانش فنی و همچنین تجارب ارزشمند پرسنل خود از سال 1392، به عنوان يك مجموعه‌ی بخش خصوصی ارائه کننده‌ی خدمات فن آوري اطلاعات و ارتباطات از قبیل راهکارهای مشاوره شبکه, پشتیبانی شبکه, مجازی سازی شبکه, ذخیره سازی, شبکه, پشتیبان گیری شبکه, امنیت شبکه، مرکز تلفن VOIP، در ایران تاسیس گردید. این شرکت درصدد آن است كه با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد و متخصص داخلي خود خدمات متنوع، کارساز و موثری را برای تمامی کاربران در سطح کشور فراهم سازد.

اين گروه با نگرش مشتری ‌مداری بر فعالیت‌های خود از همان ابتدای راه تلاش نموده تا سبب افزایش خوشنودی مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای مشتريان محترم خود باشد، افزایش کارآیی در ارائه خدمات فنی و رقابت سالم و اصولی با رقیبان، جزو مهم ترین اصول و ارزش‌های فعالیت‌های كاركنان اين شركت مي باشد.

مشتریان ما

پریسا صدقی
پریسا صدقیسرپرست VoIP همکاران سیستم
ادامه مطلب
تعامل با شرکت­های بیرونی همواره یکی از بزرگترین چالش ­های ما بوده. اما پس از آشنایی با شرکت داده کاوان رایان تتیس نظر ما نسبت به این موضوع تغییر کرد. اصولا کار کردن با شرکت­های حرفه­ای و متخصص بسیار لذت بخش است. مسئولیت پذیری، دانش و تجربه منحصر بفرد و تعهد به کار از جمله خصوصیات بارز شرکت داده کاوان رایان تتیس می­باشد.
کیوان متولی
کیوان متولیکارشناس ارشد شبکه امنیت بلو بانک
ادامه مطلب
همکاری با داده کاوان رایان تتیس همواره با ارتقاع سطح فنی و علمی سازمان همراه بوده، به روز ترین متدها و تکنولوژی ها رو ما از تتیس گرفیم و ازشون آموختیم. میزان همکاری و همراهی دوستان بسیار برای هر سازمانی ارزشمنده.
میلاد نوری
میلاد نوریکارشناس امنیت و زیرساخت سیناژن
ادامه مطلب
داده کاوان رایان تتیس تیم بسیار متعهد و متخصصی میباشد که به سرویس های مورد تعهد مسلط است. پیگیری، مشتری مداری و دلسوزی مثال زدنی این تیم دوست داشتنی عالی است. از همکاری با داده کاوان رایان تتیس هم لذت بردم و هم پیشرفت کردم.
 علی  جهانبخش
علی جهانبخش سرپرست شبکه همکاران سیستم
ادامه مطلب
زمانی که شما لحظات سختی را در حوادث امنیتی تجربه میکنید ،حضور تیمی متعهد و متخصص در کنار شما نمود پیدا خواهد کرد.در چنین شرایطی هر مجموعه بزرگ با سرویس های متنوع و حساس نیاز به یک همراه دلسوز و با تجربه بالا دارد، که بتواند در کوتاه ترین زمان و با کمترین اثر تخریبی ، حادثه امنیتی اتفاق افتاده را مورد رسیدگی قرار داده و راه حل های تخصصی لازم را در زمان مشخص ، ارایه و مورد پیاده سازی قرار دهد. این حس فوق العاده را شما با دوستان در داده کاوان رایان تتیس تجربه خواهید کرد.
مرتضی  زمانی
مرتضی زمانی سرپرست امنيت اطلاعات و شبكه پتروشیمی زاگرس
ادامه مطلب
از مزایای هکاری با شرکت داده کاوان رایان تتیس میتونم به نظم و پیگیری دقیق اشاره کنم که باعث میشه همکاریمون رو ادامه بدیم و تعهدات بعد از فروش مثل نصب و راه اندازی به خوبی انجام شده وهمکاری بسیار لذت بخشی رو رقم زدند.
سجاد نوری
سجاد نوریکارشناس امنیت و زیرساخت سیناژن
ادامه مطلب
اینکه مطمئن باشی وقتی تو شبکه سازمانت مشکلی پیش بیاد میتونی تو کمترین زمان ممکن از یه تیم حرفه ای و دلسوز کمک بگیری، اینکه بعد از رفع مشکل، برات علت وقوع و نحوه رفع مشکل رو به طور کامل توضیح میدن که خودش یه کلاس آموزشی رایگانه. تعهد، نظم و پاسخگویی مناسب، اینا احساس خیلی خوبی رو به آدم منتقل میکنه که من از همکاری با داده کاوان رایان تتیس به دست آوردم.
قبل
بعدی