لایسنس Catalyst SD-WAN سیسکو

لایسنس ها و تجهیزات مرتبط با IT

 

استعلام قیمت

فیلد های "*" اجباری هستند

جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02188735581 و یا ایدی واتس اپ تیم فروش تماس گرفته شود.

توضیحات

امروزه با پیچیده شدن فرآیندهای نگهداری و بهینه سازی شبکه، برخورداری از زیرساخت شبکه منعطف و برمبنای نرم افزار (SDN) در هر ابعادی به یک الزام تبدیل گشته است. پلتفرم Catalyst SD-WAN بعنوان یک راه‌حل نوآورانه، قدرت Software-Defined Wide Area Networking (SD-WAN) را با روترهای معروف سیسکو از قبیل روتر کاتالیست 8000 ترکیب می‌کند تا یک راه‌حل شبکه جامع برای سازمان‌های هر اندازه ارائه دهد.

پیاده سازی راهکار SD-WAN سیسکو

لایسنس Catalyst SD-WAN سیسکو

از دستگاه‌های مجازی گرفته تا سخت‌افزار اختصاصی، سیسکو مجموعه متنوعی از دستگاه‌های SD-WAN و روتینگ را برای پشتیبانی از هر سناریوی استقرار ارائه می‌دهد. بیایید روترهای پشتیبانی شده را بر اساس اطلاعات ارائه شده در تصاویر بررسی کنیم.

برای استقرارهای مجازی، سیسکو روتر مجازی 8000v را ارائه می‌دهد. این راه‌حل‌های چند منظوره به کسب‌وکارها امکان می‌دهد قابلیت‌های SD-WAN را در محیط‌های cloud پیاده‌سازی کنند و انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری را فراهم می‌آورند.

در حوزه پیاده سازی راهکار SD-WAN سیسکو مراکز داده، روتر سری ASR 1000 به عنوان یک گزینه قدرتمند برای سازمان‌هایی که به دنبال گسترش قابلیت‌های SD-WAN خود به زیرساخت‌های cloud هستند، برجسته است. این سری روتر عملکرد بالا و ویژگی‌های پیشرفته متناسب با استقرارهای cloud را ارائه می‌دهد.

دفاتر شعبه (Branch) می‌توانند از انواع مدل‌های Catalyst از جمله سری‌های Catalyst 8000، مانند روتر 8200، روتر 8200L-1N-4T و روتر کاتالیست 8300 بهره‌مند شوند. این روترها برای ارائه عملکرد قدرتمند SD-WAN در لبه شبکه طراحی شده‌اند و اتصال یکپارچه و عملکرد بهینه را برای مکان‌های شعبه تضمین می‌کنند.

برای استقرارهای شبکه اصلی (core) و شعب مرکزی، سیسکو روترهای سری ISR 1000 و ISR 4000، و همچنین مدل‌های Catalyst 8500 و روتر 8500L را ارائه می‌دهد. این دستگاه‌های با ظرفیت بالا برای رسیدگی به نیازهای پرتقاضای زیرساخت شبکه اصلی مهندسی شده‌اند و توان عملیاتی و ویژگی‌های پیشرفته لازم برای پیاده‌سازی‌های SD-WAN در مقیاس بزرگ را فراهم می‌کنند.

در نهایت، برای کاربردهای صنعتی و اینترنت اشیا (IoT) در لبه شبکه، سیسکو روترهای سری Catalyst IR1100، IR1101، IR1800، IR8100 و IR8300 را ارائه می‌دهد. این دستگاه‌های مقاوم‌سازی شده برای تحمل محیط‌های سخت ساخته شده‌اند و در عین حال قابلیت‌های قابل اعتماد SD-WAN را برای موارد استفاده صنعتی ارائه می‌دهند.

لایسنس Catalyst SD-WAN سیسکو

برای پاسخگویی به نیازهای متنوع کسب‌وکار، سیسکو سه سطح از اشتراک‌های Cisco DNA Software for SD-WAN and Routing را ارائه می‌دهد:

 

1.لایسنس Cisco DNA Essentials: این سطح ورودی مدیریت ساده‌شده و حفاظت امنیتی را برای مشتریان مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این سطح مدیریت متمرکز و امن SD-WAN را برای حداکثر 4+1 VPN ارائه می‌دهد و برای اتصال cloud بهینه‌سازی شده است.

2.لایسنس Cisco DNA Advantage: این سطح که برای مدل‌های استقرار شعبه غنی از ویژگی و ارزشمند طراحی شده است، شامل SD-WAN پیشرفته با ویژگی‌های امنیتی بهبود یافته است. این سطح segmentation نامحدود SD-WAN را همراه با تضمین شبکه و برنامه با استفاده از بهینه‌سازی WAN و تجزیه و تحلیل real-time ارائه می‌دهد.

3.لایسنس Cisco DNA Premier: این بسته جامع‌ترین است که شامل تمام ویژگی‌های Essentials و Advantage به علاوه مجوزهای Cisco Umbrella SIG Essentials است. این سطح امنیت پیشرفته SD-WAN را برای کاهش تهدیدات پیچیده ارائه می‌دهد و آن را برای کسب‌وکارهایی با الزامات امنیتی سختگیرانه ایده‌آل می‌سازد.

هر سطح بر اساس سطح قبلی ساخته شده است و ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته‌تری را برای برآورده کردن نیازهای در حال تکامل شرکت‌های مدرن ارائه می‌دهد.

مزایا و ویژگی راهکار SD-WAN سیسکو

راه‌حل Catalyst SD-WAN Analytics مزایای متعددی را برای سازمان‌هایی که این فناوری را پیاده‌سازی می‌کنند به ارمغان می‌آورد. مزایای کلیدی عبارتند از:

1- بهینه‌سازی کارایی از طریق همبستگی منابع telemetry و معیارهای تاریخی، که امکان تغییر از عملیات شبکه واکنشی به پیش‌بینی‌کننده را فراهم می‌کند.

2- افزایش انعطاف‌پذیری با نظارت پیشگیرانه بر عملکرد شبکه و برنامه‌ها، اطمینان از رعایت الزامات کسب‌وکار و جلوگیری از مشکلات تأثیرگذار بر کاربر.

3- بهبود تجربه کاربر با رابط برنامه یکپارچه، صرف نظر از مکان کاربر یا محیط شبکه.

4- افزایش پایداری عملیاتی از طریق چرخه بهینه‌سازی مداوم، با استفاده از تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده برای بهینه‌سازی مهندسی شبکه و تخصیص منابع.

5- افزایش بهره‌وری با رسیدگی به مشکلات بالقوه شبکه قبل از تشدید آنها، آزاد کردن منابع برای ابتکارات استراتژیک.

6- بهبود عملیات از طریق قابلیت‌های بهبود یافته دید، اتوماسیون و پیش‌بینی، رسیدگی به چالش‌های نیروی کار در بخش IT.

خرید لایسنس Catalyst SD-WAN سیسکو

مدیران و کارشناسان شبکه می‎توانند برای کسب اطلاع بیشتر در مورد نحوه راه اندازی SD-WAN سیسکو و انواع لایسنس SD-WAN از مشاوره رایگان تتیس‌نت با شماره تلفن 02191009322 برخوردار گردند.

نظرات (0)
مشترک شوید
اطلاع از
guest
قدیمی ترین
جدید ترین دیدگاه با تعداد رای زیاد
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم ، لطفا دیدگاهی بنویسیدx