لایسنس سیسکو Expressway

لایسنس ها و تجهیزات مرتبط با IT

تمامی لایسنس های ارائه شده توسط شرکت داده کاوان رایان تتیس اورجینال بوده و دارای گارانتی میباشد.

استعلام قیمت

فیلد های "*" اجباری هستند

جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره 02188735581 و یا ایدی واتس اپ تیم فروش تماس گرفته شود.

توضیحات

امروزه با رشد کسب و کارها، برقراری ارتباط امن و روان میان تیم‌های کاری، شرکای تجاری و مشتریان در مناطق و شبکه‌های مختلف، اهمیت ویژه‌ای یافته است. سیسکو Cisco Expressway ، که یکی از راهکار  Collaboration  سیسکو می‌باشد، راه حلی قدرتمند است که برای تسهیل تجربه همکاری طراحی شده و موانع را از میان برمی‌دارد تا تعاملات سازنده را فارغ از محدودیت‌های جغرافیایی، میسر سازد.

کاربرد Expressway :

راهکار Expressway برای سازمان هایی مناسب میباشد که بخواهند از سیستم تلفنی از راه دور سازمانی که راه اندازی کرده اند در خارج از سازمان نیز استفاده نمایند. به این صورت که با داشتن Cisco Unified Communications Manager یا همان CUCM، ارتباطات تلفنی خارج از سازمان خود را از طریق Expressway برقرار کنند و بتوانند تنها با نصب Application بر روی Desktop و یا موبایل و یا از طریق اینترنت تلفن خود را Register کرده و تماس داخلی و یا با خارج از سازمان را برقرار کنند.

همچنین با داشتن راهکار Cisco Meeting Server در داخل از سازمان میتوان از Expressway به عنوان Turn Server استفاده کرد و امکان اتصال به جلسات را برای کاربرانی که خارج از سازمان هستند  را از طریق Expressway فراهم کرد.

انواع مدل سیسکو Expressway

سیسکو Expressway در دو مدل متمایز Expressway-C و Expressway-E ارائه می‌شود:

  • سیسکو Expressway-Core: این محصول Collaboration سیسکو در داخل شبکه سازمان مستقر می‌شود و به عنوان مرکز اصلی برای مدیریت و کنترل جلسات همکاری عمل می‌کند. این بخش، ایجاد، پیکربندی و کنترل تماس برای تماس های صوتی و تصویری را تسهیل می‌کند و ارتباطات روان درون سازمان را تضمین می‌نماید.
  • سیسکو Expressway-Edge: این قسمت در DMZ یا اینترنت عمومی مستقر می‌شود و به عنوان دروازه امنیتی برای کاربران راه‌دور و موبایل عمل می‌کند. این بخش به آنها امکان می‌دهد تا از فایروال عبور کرده و به منابع ارتباطات صوتی و ویدیویی داخل سازمان متصل شوند.

لایسنس سیسکو Expressway

سیسکو گزینه‌های مجوز انعطاف‌پذیری را برای Expressway ارائه می‌دهد تا سازمان‌ها بتوانند پیاده‌سازی را متناسب با نیازها و بودجه خاص خود سفارشی کنند. مجوزها بر اساس تعداد همزمان تماس‌ها، دستگاه‌های ثبت شده یا ترکیبی از هر دو ارائه می‌شوند که این امر، قابلیت مقیاس‌پذیری و صرفه اقتصادی را برای سازمان‌های با اندازه‌های مختلف فراهم می‌آورد.

مدیران می‌بایست در نظر داشته باشند که به ازای هر Node نصب شده نیاز به لایسنس اسمارت Expressway مجزا دارند. میزان لایسنس مورد نیاز بر اساس تعداد Session های برقرار شده از سمت Jabber محاسبه می‌گردد.

ویژگی سیسکو Expressway

این سرویس قدرتمند سیسکو میتواند قابلیت های زیر را فراهم نماید:

  • قابلیت Firewall Traversal: سیسکو Expressway از پروتکل‌های رمزنگاری و احراز هویت پیشرفته بهره می‌برد تا عبور ایمن از فایروال را تضمین کند. این ویژگی به سازمان‌ها امکان می‌دهد تا دامنه همکاری خود را فراتر از محدوده شبکه‌های داخلی، همزمان با حفظ امنیت قوی در برابر تهدیدات بالقوه، گسترش دهند.
  • قابلیت Interoperability: یکی از توانایی‌های برجسته Expressway، تسهیل همکاری میان سیستم‌های مختلف ارتباطات ویدیویی است. اعم از اینکه سازمان شما از راهکارهای سیسکو، پلتفرم‌های شرکت‌های Third-Party یا ترکیبی از هر دو استفاده می‌کند، Expressway به عنوان پلی عمل می‌کند که ادغام و ارتباط روان را در میان محیط‌های متنوع، میسر می‌سازد.
  • دسترسی از راه دور و موبایل: سرویس Expressway سیسکو به کاربران امکان می‌دهد تا از هر مکانی، با استفاده از انواع دستگاه‌ها از جمله تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها، به منابع کنفرانس ویدیویی سازمان خود متصل شوند.
  • همکاری میان کسب و کارها: محصول Expressway ، همکاری میان کسب و کارها (B2B) را تسهیل و ساده‌سازی می‌کند. این ویژگی با ایجاد اتصال امن میان سیستم‌های ارتباطات ویدیویی سازمان‌های مختلف، به تقویت مشارکت‌های سازنده، ارتقاء تعامل با مشتریان و تسهیل ارتباطات مؤثر در سراسر زنجیره تأمین و اکوسیستم شرکا، کمک می‌کند.
  • قابلیت Scalability and Resilience: سیسکو Expressway به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند به آسانی مقیاس‌پذیری لازم را برای تطبیق با نیازهای رو به رشد سازمان‌ها فراهم آورد. علاوه بر این، معماری با ثبات بالای آن، دسترس‌پذیری بالا را تضمین می‌کند و از بروز وقفه‌های ناخواسته در تجربه همکاری، جلوگیری می‌نماید.

خرید لایسنس سیسکو Expressway

مشتریان می‌توانند برای اطلاع از راه اندازی و پیاده سازی راهکار سیسکو اکسپرس وی و اطلاع از نحوه خرید و قیمت لایسنس سیسکو Expressway با کارشناسان فروش و مشاوران شرکت تتیس نت در ارتباط باشند.

نظرات (0)
مشترک شوید
اطلاع از
guest
قدیمی ترین
جدید ترین دیدگاه با تعداد رای زیاد
بازخورد (Feedback) های اینلاین
نمایش تمام دیدگاه ها

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
0
دوست داریم نظرتونو بدونیم ، لطفا دیدگاهی بنویسیدx